2010. december 16., csütörtök

Tegnaptól

Úgy tapasztaltam, az emberek -velem az élen - önmaguknak tett ígéreteiket könnyen elnapolják. Ha fogadkozunk, hajlamosak vagyunk úgy fogalmazni: holnaptól..., vagy: az új évben...
Épp ezért szerintem a legjobb megoldás, ha nem várunk január elsejéig, hanem már tegnap elkezdjük azt a csupa jót, amit ide összegyűjtöttem!

Reggel ébredéskor fogalmazd meg magadban aznapi céljaidat.
Sétálj minden nap legalább 10 percet.
Séta közben ne a földet nézd, hanem a természetben a fákat, vagy a tájat, városban pedig a házakat (szép homlokzatokra, ritka részletekre bukkanhatsz).
Teremts lehetőséget rá, hogy minden nap leülhess 10 percre magányosan.
Hallgass jó zenét, úton a munkába talán a legjobb idő erre.
Játssz sokat és éld bele magad.
Olvass több könyvet, mint az előző évben.
Szüntesd meg a rendetlenséget környezetedben, ez új energiát visz az életedbe.
Mosolyogj gyakrabban, és merj hangosan nevetni.
Használd ki a lehetőségét, ha megölelhetsz egy barátot – az ölelés gyógyhatású.
Békélj meg a múltaddal, koncentrálj jelenedre.
Minden nap tanulj valami újat.
Hívd fel rendszeresen családtagjaidat, barátaidat, és mondd nekik: „Rád gondoltam!”
Tiszteld a testedet annyira, hogy több jót adsz neki.
Elalvás előtt gondold végig napodat és fejezd be ezt a két mondatot:
Köszönet a ….-ért;
Ma sikeres voltam ……-ben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése